29.2.2012

Arvaa kuka heräsi yöllä?

Kirppu nukkui kolmannen yön omassa sängyssä, tällä kertaa heräämättä!!! Tähän mennessä kirppu on päässyt aina jossain vaiheessa yötä viereen, mutta mitta tuli täyteen kun kukaan meistä kolmesta ei enää nukkunut hyvin. ensimmäinen yö oli vaikein, minä melkein annoin periksi, mutta vuoronvaihto vängyn vierelle auttoi ja lopulta kirppu nukkui aamuun omassa sängyssään. Vettä oli tarjolla, ei muuta. Toinen yö meni lyhyemmällä sessiolla ja viimeyö kokonaan heräämättä. Minä kyllä heräsin ennen viittä ihmettelemään ja tönimään kuorsaavaa miestä hiljaisemmaksi :D Millonkohan minä totun siihen että kaikki on ihan hyvin vaikkei kukaan herättele öisin?

Painonpudotus ei etene. Pari kiloa on tullut takaisin mutta edelleen olen pari kiloa miinuksella.

Ostin uuden bambulangan, turkoosin sinisen! Taisin jäädä koukkuun bambun ihanaan pehmeyteen :D Kiitos salainen ystäväni! Ostan aina vaan sitä samaa seiskaveikkaa enkä ole osannut päättää mitä kokeilisin, tämä on todella ihana tapa tutustua uusiin lankoihin! Ja tietysti uusiin ystäviin :)

2 kommenttia:

SNY :) kirjoitti...

Blogeissakin pitäisi olla kirjoituksissa Facebookin tyylinen "Tykkää"-nappi :) Itsekin tykkään bambusta, mutta tuota kyseistä lankaa en ole kokeillut - hypistellyt kovin monta kertaa kaupassa kyllä. Mutta nyt en vielä sitä osta, päätin ryhtyä lankapaastolle :D

Vallittu kirjoitti...

Niin pitäisi! Olen monen monta kertaa kaivannut sitä "tykkää"-nappia, toisaalta kun ei voi vaan painaa nappia niin on pakko kirjoittaa jotain ;).